ANRCETI întreabă utilizatorii despre calitatea serviciilor de telefonie mobilă
https://www.old.ipn.md/ro/anrceti-intreaba-utilizatorii-despre-calitatea-serviciilor-de-telefonie-mobila-7967_984312.html
Agenţia Naţională pentru Reglementare în Comunicaţii Electronice şi Tehnologia Informaţiei (ANRCETI) a lansat un sondaj de opinie în care solicita părerea utilizatorilor faţă de calitatea serviciilor de telefonie mobilă. Sondajul are drept obiectiv elaborarea unui plan de acţiuni pentru îmbunătăţirea serviciilor de telefonie mobilă, transmite Info-Prim Neo cu referire la un comunicat de presă al ANRCETI.
Utilizatorii pot intra pe pagina oficială a ANRCETI, în secţiunea „Sondaj de opinie”, pentru a răspunde la întrebare în regim on-line.
Agenţia a instituit, în iulie, un grup de lucru care întruneşte reprezentanţii săi, ai Ministerului Tehnologiilor Informaţionale şi Comunicaţiilor, Centrului Naţional pentru Frecvenţe Radio, ai companiilor de telefonie mobilă „Orange Moldova”, „Moldcell” şi „Moldtelecom”. Grupul de lucru urmează să propună măsuri pentru asigurarea acoperirii cu semnal radio, provenit din reţelele de telefonie mobilă, a întreg teritoriului republicii, a continuităţii şi fiabilităţii serviciilor de telefonie mobilă.
În cazul în care, vizitatorii doresc să se pronunţe asupra problemei calităţii serviciilor, pot expedia comentarii şi propuneri la adresa poştală a ANRCETI, Chişinău, bd. Ştefan cel Mare, 134; la adresa electronică office@anrceti.md sau să le comunice la linia telefonică verde 080080080. Apelurile la acest număr sunt gratuite.
La ultimul sondaj de opinie desfăşurat on–line de către Agenţie în perioada februarie – iulie 2010, care se referea la oportunitatea implementării portabilităţii numerelor telefonice, au participat 637 de vizitatori ai paginii de internet a ANRCETI.