Biroul pentru Relații cu Diaspora face apel către agențiile turistice din țară să-și prezinte ofertele promoționale în contextul dezvoltării turismului nostalgic, pentru a fi promovate în diasporă.
Într-un comunicat de presă al BRD, citat de IPN, se spune că solicitarea a fost transmisă în cadrul ședinței de lucru privind elaborarea și implementarea planului de acțiuni dedicate diasporei, în contextul dezvoltării turismului nostalgic.
Potrivit șefului BRD, Olga Coptu, doar cu eforturi comune pot fi atrași acasă cetățenii moldoveni, însoțiți de prietenii din țările gazdă, pentru a redescoperi Republica Moldova.
În cadrul ședinței, reprezentanții sectorului turistic au solicitat lista activităților planificate în diasporă pentru a examina posibilitatea de a se implicare în promovarea turismului Republicii Moldova peste hotare. Aceștia au propus să fie elaborat un calendar online, o aplicație mobilă, un webinar, un tur-ghid digital turistic sau alte platforme în domeniu, care să fie actualizare în permanență cu informații din domeniul turismului.
BRD s-a angajat să solicite cetățenilor din diasporă și misiunilor diplomatice calendarul activităților turistice în țările gazdă, dar și informații privind serviciile și produsele turistice care prezintă interes pentru diasporă. Ulterior, informațiile vor fi transmise prestatorilor de servicii turistice.
