Mobiasbancă a inaugurat un centru de instruire pentru angajaţi

Angajaţii şi viitorii angajaţi ai Mobiasbancă – Groupe Société Générale, dar şi studenţii de la unele instituţii de profil îşi vor putea perfecţiona cunoştinţele participând la un şir de activităţi desfăşurate în cadrul unui centru de instruire inaugurat miercuri, 18 martie, de către bancă, transmite IPN.

Preşedintele băncii, Ridha Tekaia, a declarat în cadrul ceremoniei de deschidere că acest  centru reprezintă o filială-şcoală, care va permite transmitea cunoştinţilor şi a abilităţilor către angajaţi pentru a spori nivelul de profesionalism al personalului, dar şi nivelul de corespundere cererii clienţilor. Ridha Tekaia a menţionat că dezvoltarea resurselor umane reprezintă o prioritate pentru administraţia băncii, iar deschiderea centrului constituie un pas important.

Şeful Departamentului resurse umane al băncii, Petru Delinschi, a declarat că inaugurarea acestui centru vine să contribuie la îmbunătăţirea calităţii serviciilor şi a produselor oferite de Mobiasbancă. Aici vor fi instruiţi viitorii angajaţi ai băncii, care de obicei la angajare nu sunt siguri în forţele proprii şi se simt frustraţi atunci când se aşează faţă în faţă cu clientul. În cadrul trainingurilor vor fi simulate situaţii reale în care clienţii au un anumit comportament, iar angajaţii şi viitorii angajaţi vor fi instruiţi cum să reacţioneze.

La instruiri vor merge şi angajaţii cu experienţă, dar care au lipsit un timp de la muncă, de exemplu cei care revin după concediul pentru îngrijirea copilului. La fel, beneficiari vor fi şi studenţii instituţiilor de învăţământ care au parteneriate cu banca. Ei vor avea posibilitatea să-şi pună în aplicare cunoştinţele acumulate pe parcursul studiilor. Capacitatea centrului permite instruirea a 72 de persoane simultan.

Prezent la eveniment, ambasadorul Franţei la Chişinău, Pascal Vagogne, a declarat că fiecare bancă îşi are propria personalitate şi propriile priorităţi, iar în acest caz este vorba de o prioritate care reprezintă educaţia şi pregătirea şi este foarte important ca această calitate să fie păstrată şi în continuare la un nivel înalt. Oficialul a menţionat că acest centru oferă noi perspective pentru angajaţi şi, de asemenea, reprezintă un semn de deschidere din partea băncii pentru alte instituţii care vor putea utiliza aceste spaţii în cadrul unor parteneriate.

Mobiasbancă - Groupe Société Générale” este o bancă comercială universală, care deserveşte peste 118 mii de clienţi activi în sectorul corporativ, IMM-urilor şi de retail prin intermediul unei reţele de 57 de unităţi.

Dvs. folosiți o componentă de ADS Blocker.
IPN e menținut din publicitate.
Susțineți presa liberă!
Unele funcționalități pot fi blocate, vă rugăm să dezactivați componenta de ADS Blocker.
Mulțumim pentru înțelegere!
Echipa IPN.